Правителството на Нова Зеландия прибегна до много агресивна рекламна кампания, наречена „Great Kiwi Invite”. Тя ще е с продължителност 4 седмици, като през това време ще се върти по местните телевизионни канали и ще призовава населението да изпраща покани на свои приятели от цял свят през сайта thegreatkiwiinvite.co.nz.
Целта на кампанията е да се повиши потока от туристи в Нова Зеландия, като очакванията са тя да има голям ефект, тъй като преобладаваща част от местното население има приятели или роднини в чужбина. Освен това, всеки човек, приел поканата ще участва в томбола за 15 безплатни самолетни полета до Нова Зеландия с авиокомпанията Air New Zealand.
По данни на туристическата агенция на Нова Зеландия, за първите 6 месеца на тази година 756 089 души от общо 2,4 милиона посетители на страната са дошли, за да се видят с близки и приятели, което е увеличение с 3.6% в сравнение с предходната година.
Асоциацията на хотелиерите в Нова Зеландия обаче е настроена скептично към кампанията, тъй като преобладаващата част от тези туристи отсядат именно при своите роднини и приятели, поради което хотелите няма да имат никаква полза от акцията.
Целта на кампанията е да се повиши потока от туристи в Нова Зеландия, като очакванията са тя да има голям ефект, тъй като преобладаваща част от местното население има приятели или роднини в чужбина. Освен това, всеки човек, приел поканата ще участва в томбола за 15 безплатни самолетни полета до Нова Зеландия с авиокомпанията Air New Zealand.
По данни на туристическата агенция на Нова Зеландия, за първите 6 месеца на тази година 756 089 души от общо 2,4 милиона посетители на страната са дошли, за да се видят с близки и приятели, което е увеличение с 3.6% в сравнение с предходната година.
Асоциацията на хотелиерите в Нова Зеландия обаче е настроена скептично към кампанията, тъй като преобладаващата част от тези туристи отсядат именно при своите роднини и приятели, поради което хотелите няма да имат никаква полза от акцията.
imam priateli v HZ i iskam da gi posetia