С цел популяризиране на туризма в страната, Еквадор избра ново лого, базирано на седемте концентрични кръга, произтичащи от древна индианска философия. Мото пък става фразата „Ecuador ama la vid”, която в превод означава „Еквадор обича живота”.
Министърът на туризма Фреди Елерс е заявил, че логото и слогънът много точно определят Еквадор, защото там могат да се срещнат всички цветове, видими с просто око, и безкрайното разнообразие на живота във всичките му форми. Целта е южноамериканската държава да стане символ на живота и любовта и да ги предава на туристите.
За изграждане на новия образ на Еквадор, държавата е отделила цели 40 млн. щатски долара, като в рекламната кампания са включени и така наречените „Домове на Еквадор”, каквито ще има в много страни по света. В тях хората ще могат да се запознават с уникалността на страната и нейните култура и продукти.
Министърът на туризма Фреди Елерс е заявил, че логото и слогънът много точно определят Еквадор, защото там могат да се срещнат всички цветове, видими с просто око, и безкрайното разнообразие на живота във всичките му форми. Целта е южноамериканската държава да стане символ на живота и любовта и да ги предава на туристите.
За изграждане на новия образ на Еквадор, държавата е отделила цели 40 млн. щатски долара, като в рекламната кампания са включени и така наречените „Домове на Еквадор”, каквито ще има в много страни по света. В тях хората ще могат да се запознават с уникалността на страната и нейните култура и продукти.