Официалната туристическа агенция на Перу - PromPeru стартира новата си рекламна стратегия за популяризиране на страната.
Цялата кампания е фокусирана върху най-популярните онлайн социални мрежи Facebook, YouTube, Flickr и Twitter, където потребителите имат възможност да споделят своите преживявания и мнения за престоя си в Перу.
Трябва да отбележим, че напоследък социалните мрежи се използват все по-често за популяризиране на туристически дестинации. Доста хотели също прибягват до този вид сайтове, като вкарват в тях клипове и снимки или споделят мненията на свои клиенти.
Снимка: wikimedia.org
Цялата кампания е фокусирана върху най-популярните онлайн социални мрежи Facebook, YouTube, Flickr и Twitter, където потребителите имат възможност да споделят своите преживявания и мнения за престоя си в Перу.
Трябва да отбележим, че напоследък социалните мрежи се използват все по-често за популяризиране на туристически дестинации. Доста хотели също прибягват до този вид сайтове, като вкарват в тях клипове и снимки или споделят мненията на свои клиенти.
Снимка: wikimedia.org