Обемът на бизнес пътуванията в Европа е намалял с една трета в следствие на икономическата криза. Основната цел на този род пътувания е развитие на бизнеса и намиране на нови партньори и клиенти, но в момента компаниите са концентрирани към запазване на позициите си, а не към разрастване.
Основен показател за спада в бизнес туризма е изключително ниският интерес към изложенията. Компаниите, които са заявили участие в такива мероприятия преди година, масово се отказват от тях и предпочитат да платят глобите, отколкото цялата сума. В резултат на това хотелите, разположени около изложбените центрове, имат с 20-25% по-малко клиенти.
Снимка: flickr.com
Основен показател за спада в бизнес туризма е изключително ниският интерес към изложенията. Компаниите, които са заявили участие в такива мероприятия преди година, масово се отказват от тях и предпочитат да платят глобите, отколкото цялата сума. В резултат на това хотелите, разположени около изложбените центрове, имат с 20-25% по-малко клиенти.
Снимка: flickr.com