Международната SPA асоциация (ISPA) обяви какви ще са тенденциите в тази индустрия през следващата година, като те определено потвърждават факта, че здравословният начин на живот винаги ще е на мода.
През 2010-та браншът ще заложи изключително на популяризирането си в социални мрежи, като Facebook и Twitter. Проучванията показват, че 57% от хората между 18 и 24 години и 48,5% от тези на възраст от 25 до 34 години, желаят да получават информация и мнения за SPA услуги и центрове за красота именно от блогове и социални мрежи. По този начин те могат бързо да намерят оферти за отстъпки, нови предложения и по-конкурентни цени.
В следствие на глобалната икономическа криза, клиентите са станали по-придирчиви и селективни по отношение на SPA услугите и искат да получават отлично качество на разумни цени. 87% от членовете на ISPA прилагат индивидуален подход към всеки клиент, а 48% имат специални програми за редовни клиенти, предоставящи отстъпки и безплатни процедури.
Изключителна популярност набира услугата SPA Асорти, която е подходяща за хора, възползващи се за първи път от подобни процедури. Чрез нея те имат възможност да изберат процедурите, които им харесват. По данни на ISPA, 46% от членовете и са отчели ръст на тази услуга, при положение, че 86% от тях я предлагат.
Според Световната здравна организация, до 2020г. петте основни болести на чевечеството ще бъдат свързани със стреса, а процедури като масаж, акупунктура и медитацията са отлично средство за справяне с него. Безсънието е чест спътник на съвременния човек, поради което много SPA салони вече предлагат и място за сън след процедури, за да се почувствате напълно отпочинали.
SPA центровете стават все по-достъпни, в резултат на сътрудничеството си с хотели и други организации. 46 от фирмите, членове на ISPA, си партнират с големи корпорации, бизнес центрове и болници, които поемат процедурите на своите служители.
Много фирми от бранша предлагат също безплатни услуги или такива на силно занижени цени за хора, които служат на обществото, като учители, медицински работници, полицаи, военни и т.н. По този начин те се социализират и насочват вниманието на обществеността към здравословния начин на живот.
Друга тенденция е намаляването на списъка с предлаганите услуги. В действителност само някои от предлаганите процедури са достатъчно търсени, поради което повечето центрове ги ограничават. Данните сочат, че най-търсените SPA процедури в света са тези срещу стреса.
Снимка: flickr.com
През 2010-та браншът ще заложи изключително на популяризирането си в социални мрежи, като Facebook и Twitter. Проучванията показват, че 57% от хората между 18 и 24 години и 48,5% от тези на възраст от 25 до 34 години, желаят да получават информация и мнения за SPA услуги и центрове за красота именно от блогове и социални мрежи. По този начин те могат бързо да намерят оферти за отстъпки, нови предложения и по-конкурентни цени.
В следствие на глобалната икономическа криза, клиентите са станали по-придирчиви и селективни по отношение на SPA услугите и искат да получават отлично качество на разумни цени. 87% от членовете на ISPA прилагат индивидуален подход към всеки клиент, а 48% имат специални програми за редовни клиенти, предоставящи отстъпки и безплатни процедури.
Изключителна популярност набира услугата SPA Асорти, която е подходяща за хора, възползващи се за първи път от подобни процедури. Чрез нея те имат възможност да изберат процедурите, които им харесват. По данни на ISPA, 46% от членовете и са отчели ръст на тази услуга, при положение, че 86% от тях я предлагат.
Според Световната здравна организация, до 2020г. петте основни болести на чевечеството ще бъдат свързани със стреса, а процедури като масаж, акупунктура и медитацията са отлично средство за справяне с него. Безсънието е чест спътник на съвременния човек, поради което много SPA салони вече предлагат и място за сън след процедури, за да се почувствате напълно отпочинали.
SPA центровете стават все по-достъпни, в резултат на сътрудничеството си с хотели и други организации. 46 от фирмите, членове на ISPA, си партнират с големи корпорации, бизнес центрове и болници, които поемат процедурите на своите служители.
Много фирми от бранша предлагат също безплатни услуги или такива на силно занижени цени за хора, които служат на обществото, като учители, медицински работници, полицаи, военни и т.н. По този начин те се социализират и насочват вниманието на обществеността към здравословния начин на живот.
Друга тенденция е намаляването на списъка с предлаганите услуги. В действителност само някои от предлаганите процедури са достатъчно търсени, поради което повечето центрове ги ограничават. Данните сочат, че най-търсените SPA процедури в света са тези срещу стреса.
Снимка: flickr.com