Корейската туристическа организация започва глобална кампания, наречена "buzz KOREA", с цел популяризиране на корейската кухня по света. Кампанията е подкрепена от холивудска звезда и от известни музиканти от Youtube. Като първи целеви групи на кампанията са определени страните, в които населението говори английски, китайски и японски език. Кампанията залага на кулинарно състезание и мини-драма за привличане на интереса на англоговорящата общност.
„Корейската кухня – предизвикателство за майстор готвачи” е телевизионно шоу, излъчвано на живо, което се прави от Корейската туристическа организация. В него шестте най-добри американски готвачи бяха предизвикани да приготвят ястия от корейската кухня. За да се поддържа тръпката от състезанието на публиката се дава възможност да гласува за най-добрия готвач, като наградите са MacBook Air и iPad, а гласуването ще продължи до 30 март чрез сайта на buzz KOREA. В подкрепа на инициативата в Youtube е пусната триминутна мини-драма.
От Корейската туристическа организация смятат, че корейската култура и кухня могат да бъдат популяризирани сред американците чрез тази глобална кампания и с помощта на Youtube и участието на холивудски звезди. Те очакват засилена активност на интернет потребителите и залагат на онлайн комуникацията.