На 27-ми април стартира осмият, последен журналистически тур по Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Турът отново е организиран от Съншайн Турс, а неговата тема е „Спа и уелнес”. В маршрута на журналистическия тур са залегнати обекти в Асеновградска област, а домакини са балнеокомплекс Medica, Наречен.
В рамките на тура журналистите се запознаха с възможностите за балнеология и спа в Нареченски бани, спецификата на минералната вода в района, уникална със съдържанието на радон, както и с други туристически обекти в района. Освен балнеокомплекс Medica, журналистите посетиха и двете най-големи балнеоложки заведения в Наречен - СБР НК ЕАД филиал Нареченски бани База № 1 и Многопрофилна болница за долекуване, продължително лечение и рехабилитация „Св.Богородица”ЕООД.
В Нареченски бани основно средство за лечение е радоновата вода, която влияе положително на пациенти, страдащи от заболявания на централната нервна система, на сърдечно-съдовата система, помага при посттравматичното стресово разстройство, паническото разстройство, както и при лечение на диабет.
Журналистите посетиха и някои от местните туристически забележителности като Асеновата крепост, Чудните мостове и село Косово, и се срещнаха с представители на местната администрация в лицето на кмета на Асеновград Христо Грудев и кмета на Наречен Димитър Бакалски, които разказаха за спечелените проекти по Оперативна програма „Регионално развитие” и плановете на общината за привличане на по-голям поток туристи в района. На срещата присъства и директорът на летище „Пловдив” Дойчин Василев, който разказа за новите дестинации, които летището планира в партньорство с Ryan Air, които ще направят района по-достъпен за чуждите туристи.
Още за кампания „Насърчаване на вътрешния туризъм в България”
Да спасим римската гробница и южната крепостна стена в Силистра!