Автор: admin
Публикувано на: 12.03.2010 10:26:57

Рейтинг:

Звездите
Стремежът на всеки един хотел от висок клас е да привлича колкото е възможно повече известни личности, които да отсядат в него, тъй като това увеличава неимоверно популярността му. В повечето случаи VIP посещенията имат краткотраен ефект и актуалността на хотелите бързо отшумява.

Има случаи обаче, когато престоят на световноизвестни личности в определени хотели се помни много дълго и това няма как да не е така, като се вземат предвид гафовете, които са сътворили на негов терен. Сайтът BudgetTravel е подбрал няколко подобни изцепки, които буквално са изстреляли в небесата популярността на въпросните хотели.

Луксозният Sanderson Hotel в Лондон няма как някога да забрави скандалната инвазия на певицата Ейми Уайнхаус и съпруга и, които решили да разрешават семейните си проблеми с хубав бой помежду си. Първоначалният резултат е нанесени щети за 18 хиляди долара, но след този случай интересът към конкретната стая се е покачил огромно.

Гостите на Mark Hotel в Манхатън пък били събудени една сутрин от крясъци и грохот на счупени стъкла и дървени мебели. Когато полицията пристигнала в президентския апартамент, станало ясно, че Джони Деп и неговата тогавашна приятелка Кейт Мос също са решавали споровете си по „добрия стар начин”. Джони обаче поел изцяло вината , а хотелът получил безплатно рекламно шоу.

Актрисата Линдзи Лоън е известна със своите постоянни изцепки, направени под въздействието на наркотици и алкохол. Един от най-фрапиращите случаи е в калифорнийския Shutters on the Beach, където тя и приятелят и посипали целия под с пепел от камината, а персоналът на хотела ги намерил на сутринта да спят върху количката за рум сървис.

Били Айдъл пък решил да отпусне в Тайланд, като се спрял на хотел Oriental. На поп певецът почивката може и да му е харесала, но надали същото важи за собствениците и другите гости, които били жестоко наводнени от  небрежно забравено кранче от Били. След тази случка обаче, рокерите и феновете на певеца считат хотела за свещено място.
Звездите превръщат хотели в легенди
Читателски коментари

Travelblog.bg 2010-03-12 20:18:21 0 отговори

Travelblog.bg

Абсолютно съм съгласен с теб, но бъди сигурна, че не всичко е реклама, а всеки хотел ще се възползва максимум от един гаф.

M@rZ 2010-03-12 11:39:29 0 отговори

M@rZ

Скандалът е известна и безотказно работеща рекламна стратегия, така че не бих се изненадала, ако някои от тези хотелски скандали с VIP гости не са всъщност добре режисирани етюди ;) В битката за клиенти обаче всички методи са позволени :)

Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Booking.com

Booking.com
Последни галерии
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg