Общинските власти на италианската столица Рим предприеха мащабна кампания срещу изключително големия брой измами на туристи в града. Тя ще се състои в разлепяне на стикери с различни лозунги и по-стриктно следене на равнището на цените и качеството на предлаганите услуги.
Основните измами на туристи се извършват от страна на ресторантьори, бармани, сервитьори, таксиметрови шофьори и други работници в сферата на услугите.
Най-фрапиращият случай е на японски туристи, решили да ползват услугите на местно заведение, на които сервитьорът им връчил сметка в размер на 700 евро, като цената само на един чай била 100 евро.
Представители на общинските власти в Рим споделят, че с тази акция желаят да целта на акцията е да се създаде образ на Вечния град, който обича туристите. За целта, стикерите с лозунги се лепят по ресторанти, барове, хотели и улици
По повод кампанията, заместник кметът на Рим, Мауро Кутруфо, е заявил: „Всеки римлянин трябва да се интересува от факта, че туристите се завръщат у дома и споделят със своите близки и приятели преживяното в града”.
Снимка: flickr.com
Основните измами на туристи се извършват от страна на ресторантьори, бармани, сервитьори, таксиметрови шофьори и други работници в сферата на услугите.
Най-фрапиращият случай е на японски туристи, решили да ползват услугите на местно заведение, на които сервитьорът им връчил сметка в размер на 700 евро, като цената само на един чай била 100 евро.
Представители на общинските власти в Рим споделят, че с тази акция желаят да целта на акцията е да се създаде образ на Вечния град, който обича туристите. За целта, стикерите с лозунги се лепят по ресторанти, барове, хотели и улици
По повод кампанията, заместник кметът на Рим, Мауро Кутруфо, е заявил: „Всеки римлянин трябва да се интересува от факта, че туристите се завръщат у дома и споделят със своите близки и приятели преживяното в града”.
Снимка: flickr.com
Ако на мен ми връчат сметка за 700 евро, цял Рим ще разбере, че тези са мошеници и повече никой няма да стъпи там.